اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

اخبار ورزشی/دانلود آهنگ جدید،ایرانی،دانلود فول آلبوم،موزیک ویدیو،فیلم،سریال،عکس بازیگران/رایگان نرم افزار,اهنگ,بازی,کلیپ,عکس

دل بوسکه: من به اندازه مورینیو کار می کنم

دل بوسکه: من به اندازه مورینیو کار می کنم


سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی اعلام کرد که با وجودی که تیمش تا ماه فوریه بازی ندارد، ولی او هرروزه مشغول و درگیر کار است.




   بیسنته دل بوسکه، سرمربی باتجربه تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی پاسخگوی گفته های اخیر ژوزه مورینیو شده است.

 مورینیو هفته پیش در پاسخ در مورد 3نامزد نهایی کسب عنوان بهترین مربی سال 2012 که خود او، پپ گواردیولا و بیسنته دل بوسکه هستند، صحبت های جالبی را برزبان آورده بود و اعلام کرده بود که او به خاطر مشغله کاری زیادش کمتر وقت می کند تا به اندازه دل بوسکه و گواردیولا در باره این جایزه صحبت کند.

 سرمربی سابق چلسی همچنین یادآوری کرده بود که دل بوسکه به خاطر عدم برگزاری بازی های ملی حالا 3 ماه تعطیل است . اما حالا دل بوسکه 61 ساله اعلام کرده که هنوز به اندازه قبل و به سختی مشغول کار است

 به گزارش گل، دل بوسکه در صحبت هایی به کوپه رادیو گفت:« من هر روز کار می کنم. اگر می خواهید می توانید از ساعت 9.30 من را در دفتر کارم ببینید. من به صحبت های مورینیو بهای خاصی نمی دهم. همان موقع از این حرف ها مطلع شدم. هرکسی می تواند به هر نحوی که می خواهد برداشت کند. زمانی که حرف های مورینیو را شنیدم، لبخند زدم؛ چون واقعیت این است که ما تا ماه ژانویه رقابتی نخواهیم داشت.»

 برترین مربی سال 2012 روز 7 ژانویه سال 2013 در زوریخ سوئیس و در سالن اهدای جایزه توپ طلا معرفی خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد